Saturday, June 13, 2009

Khabar Dari Indonesia

27 Mei 2009 - Zakril bertolak ke Indonesia atas urusan bowling's tournament.

01 Jun 2009 - Berita kemenangan Zakril. Aku bersyukur.

06 Jun 2009 (pagi) - Zakril dilaporkan mengalami kemalangan bersama tiga rakan lain. Zakril dimasukkan ke hospital Adi Husada, Surabaya.

06 Jun 2009 (petang) - Papa, Umi, Abang Lan dan Nana bergegas ke Kuala Lumpur International Airport (KLIA). Penerbangan dijadualkan pada 3.15 petang.

07 Jun 2009 - Zakril dalam keadaan kritikal.

10 Jun 2009 - Zakril dikeluarkan dari wad.

11 Jun 2009 - Encik Rasdi sekeluarga selamat tiba di Malaysia.


Satu persatu plot dalam babak ini aku ceritakan kepada mak. Sebelum ini aku tidak pernah ceritakan sedikit pun. Malam itu, aku beritahu segalanya tentang Zakril. Apa itu Zakril, bagaimana Zakril, dan kenapa Zakril. Mak turut mendoakan Zakril.

Dari situ, aku mula faham yang dugaan ini sebenarnya adalah harga pengorbanan yang aku harus bayar demi sebuah kebahagiaan kelak.

(kemaskini)

10, 11, 12 Jun 2009 - Matahari terbit

14 Jun 2009 - Selamat tiba.

8 Comment(s)

avatar

"dugaan ini sebenarnya adalah harga pengorbanan yang aku harus bayar demi sebuah kebahagiaan kelak."

betul2 dunia ni kan karma..

sabar ye..=)

avatar

"dugaan ini sebenarnya adalah harga pengorbanan yang aku harus bayar demi sebuah kebahagiaan kelak."

hurmm...
jd pengorbanan n kebahagiaan
mcm isi dgn kuku la..

tp...
may i know sape sbnrnya zakril 2??

avatar

macam mana keadaan Zakril? tergantung nie

avatar

Mimi Shareeza-->thanks ya kwn..

missvelvet_xerwa-->mcm aur dgn tbing gak.zakril si jantung hati.

haruan tasek-->b'ansur pulih..

avatar

singkat.
padat.
aku suka tulisan kau.

avatar
Anonymous DeleteReply

may he has d best in health..n may allah upon him..semoga dugaan,pengorbanan dan harapan lin berbaloi dan lin akan kecapi kebahagian....amin.

avatar

♥chentaMAYA™-->pjian ni mjdkn ak akn trus bkarya.thanks.

Anonymous-->amin ya rabbala'lamin.

avatar
deenabella DeleteReply

i knew u can go through all this.
cuz im with u all around. and i knew it.