Saturday, August 29, 2009

Kerana Mereka Tidak Pernah Faham Makna Dan Tafsirannya

1. Persediaan Awal
Letak dan susunaturkan semua peralatan untuk dibawa sekurang-kurangnya 6 jam lebih awal bagi mengelak 'patah balik'. Kerugian masa dan tenaga akan berlaku.


2. Persediaan Untuk Menghadapi Segala Mungkin Keadaan
Air diperlukan di pertengahan jalan. Skill atau kemahiran sangat diperlukan bagi mengelak dari simpati orang kebanyakan.


3. Perubahan Plan
Tidak dirancang dan tidak diduga. Mengambil kira semua keadaan dan akibat atas penukaran sesuatu plan. 'You think too much'. Aku hanya diam.


4. Suara Yang Sebenar
'Giler beb. Masyuk.' Terpana aku seketika. Dilamun Nirmala dan Ainul Mardiah. Tiada kuntuman bunga untuk kuhadiahi.


5. Satu Ruang Kepuasan
Usah ditanya soal lain. Alam mayaku begitu mempesona.


6. Perut, Tolong Jangan Memberontak
Skrin bersaiz besar, dentuman bunyi, dan alunan yang mendesing membuatkan aku letih! Degupan jantung turun naik. Babi.


7. Peyejuk dan Ruang Simpanan
Thanks!


8. Kawah Penuh Kembali, Kuih Ada Kuah, Mee Goreng Jadi Basah
Oh shit!


9. Rasakan Apa Orang Rasa Lebih Kurang Nombor Dua
Aku tak nak disimpati. Jangan pandang. Jangan tengok. Dah cukup waktu, melantaklah kamu semua. Sekejap lagi, aku pula.


10. Baju Udin?
Ada sensor nak pakai. Hehe.


11. Ayam Agak Best Bersama Dingin Pagi
Nyum.


12. Kasih Ibu Membawa Ke Syurga
Mahal sekali kasih diberi. Dijahit berkali-kali. Pesan ditambahi. Demi anak dicintai.


13. Pertemuan di 1200
Apa ni? Huh? Damn. Blur.

12 Comment(s)

avatar

c0mel..yg bju pink..

avatar

Heeeee.Masa indah haru dihargai.:)

avatar

memang betol saye x paham...huhuhu...

avatar

anak2 ka tu?
eheh

avatar

1 hingga 12 ku fahami.
and enjoy!!!!

avatar

byk betul kena ingat ni..

avatar

seronoknya kehidupan dg anak-anak..kem slm dorg..comeyy=)

avatar

ak ke deena ade ank?
haha.

ke13,
d clas clculus.

avatar
Anonymous DeleteReply

journal alam maya yg complex...

avatar

kompleks utk difahami mcm shopping kompleks :P

avatar

persiapan utk apa ni?

avatar

anak aku la tu.
muko aku.
xkan anok ang pule.