Friday, September 11, 2009

A B C D D D D D D

Tadi test. Keluar setengah jam awal adalah tidak cool di bulan mubarak; menyebabkan aku mahu terus menuju ruang makanan. Tapi, iman masih kuat. Seperti di bangku sekolah dulu, aku akan jadi ragu-ragu kalau jawapan objective aku seperti di bawah.

a, b, c, d, d, d, d, d, d : betul ke ni?


Boleh tahan la nak menjawabnya. Itu test. Sebahagian dari project pula, kena buat 1Malaysia.

moodboard; 1Malaysia. klik di foto untuk kelihatan lebih jelas

10 Comment(s)

avatar

haha.
btol2. same wif me!
kalo dpt jwpn cmtu sure2 confirm n sah2 ragu2 tros.
haha.

avatar

kdg2 jawapan yg mcm tu la selalunya betul

avatar

aku rse sume org rse cm tuh kot..
kalau berderet je AAAAAAA,
dah jadi was2...
haha

avatar

geeds,
tu la. haish

Ls,
nk bg sdp hati je ni

lumut,
kalu DDDDDD pn was2 gak

avatar

aku rase jawapan ko 2 je betol...
hahahhahhahah

avatar
Anonymous DeleteReply

tawakal je...klu boleh jgn semak lg..nti lg was2

avatar

hu3..tw xpe...cam slh je kn....ssh2 sgt tgk 0rg sblah je..hu3

avatar

iwan,
ko yg jeles kalu aku btl sume

anon,
btul

sha,
haha

avatar

CALCULUS?boleh x nak jawaban objective sahaja?