Tuesday, September 1, 2009

Bila Aku Sudah Tiada

bila aku sudah tiada
simpan semua laguku
jangan ditangis selalu
mungkin itu sementara
bila jumpa penggantiku
jangan dilupakan aku

siapa yang sangka
bila tiba masa kita
untuk pergi selamanya
takkan terduga
jika saat ini
tuhan tentukan
akulah orangnya

*credited to Byte

13 Comment(s)

avatar

saye suka lagu ini :)

avatar

saya suke jugak.~ :)

avatar

sedih bila ingat lagu ni..huu

avatar
Anonymous DeleteReply

value d ppls we love b4 its too late..tunjuk kan dgn kasih syg..bkn atas dasar tgungjwb..bile kite bt dr kasih syg..sume jd mudah sbb iklas..

avatar

sy juga suka..

ha3

avatar

sy juga suka..

ha3

avatar

its raining here~
:)

avatar

I suka lagu Sorry Sorry dari Super Junior.

Eh?

avatar

suke lagu neh..
tp sedih gak..
aissh..

avatar

err...ini lagu ke sajak?

avatar

lagu sedih tapi melody best!

avatar

saye suke showi showi gak!

avatar
Anonymous DeleteReply

saya suke bella...buat showi2..cumel bangat...siap ngan gaya tgn..rinduuuuu