Sunday, September 13, 2009

Di Akhir Malam

Aku menekan papan kekunci telefon bimbit sehingga aku pasti aku di ruang untuk mengucapkan sesuatu kepada teman baikku. Itu rutin aku tiap-tiap tahun sejak aku mula kenal dia. Mengucapkan sesuatu yang dia rasa dihargai;


'Alice, Selamat Hari Lahir. Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki.'

7 Comment(s)

avatar

selamat Alice..

*alice ni umo brpe??

avatar

selamat hari lahir alice

avatar

owh...hepi hepi 2 besday girl alice

selamat hari raya~
singgahla blog kite ek..amik kad raya =D

avatar

rosi,
:)

TM,
sme dgn lu kot

Ls,
=)

Koy,
maaf zahir batin
=D

avatar
Anonymous DeleteReply

semoga lin juga dipjg kan umo,di murah kan rezeki dan sejahtera slalu..semoga cemerlang dlm ape jua pun..

avatar

terima kasih.
saya hargai.

begitu juga buat kamu dan yang lain.
=)