Wednesday, September 9, 2009

Mereka Lengkapkan Dunia Aku

Impian jangka pendek aku, raya ni teringin nak ajak mereka bergambar macam ni. Macam dulu-dulu. Tapi itu gambar bukan raya time, hari kebiasaan yang tidak formal.


Masing-masing dah besar sekarang. Kalau balik rumah atok, mesti buka cerita itu ini. Aku lebih suka mendengar. Tak ramai pun cucu atok sebelah mak. Enam dalam gambar tambah tiga lagi masih dalam dunia lain.


Kalau aku tak segan silu ajak mereka bergambar raya kali ni, aku akan buat contest mencari perbezaan dulu dan sekarang. Haha.


*pakwe deena pun ada dalam gambar tersebut. Haha.

8 Comment(s)

avatar

budak sekarang dah kurang raya macam dolu2

avatar

ni ta0n bila?

best kn kecik2 dulu..

avatar

gua nk tau..
lu ada ke kt pict tu..
tlg gatu gua..
lu mana 1???
kihkih..

avatar

klasik giler gambo..hahaha

avatar

pakwe deena??yg mana???aku nak tau!

avatar

fir,
btul

sha,
97

TM,
yg pling cute

yorke,
haha

Ls,
yg syafiq raimi tuh. haha

avatar
Anonymous DeleteReply

mesti kamu yg baju kurung petak tu kan...seblh kamu pule..suhana..