Monday, September 21, 2009

Selamat Hari Kebesaran

Nampaknya, lebaran kali ini tiada satu pun kad bertulis yang mengiringi. Begitu juga teman teman yang lain, kalau banyak sekalipun mungkin rasa terkurang juga dek tiada satu pun dari aku. Maaf ya kalau buat kau ternanti-nanti.


Di kesempatan ini,aku secara peribadinya mengucapkan selamat menyambut lebaran buat mereka yang jauh di mata;


1) rakan perniagaan
Dato' Halim
Tun Seri Iskandar
Mr. Bijaya
Mrs. Sanita


2) rakan persidangan
Adil Muhammad Zubair
Khadidah Wahab
Haris A
Haris B


Ok, aku tipu. Aku tidak punya rakan perniagaan mahupun persidangan. Aku tak dapat senaraikan satu persatu sahabat-sahabat, teman-teman, rakan-rakan dan taulan yang aku miliki. Tercicir salah seorang pasti rumah terbuka aku tidak meriah tahun ini. Jadi, secara umumnya aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat seluruh umat Islam. Walau kita kawan atau lawan, kita tiada beza, kita adalah hamba pada Pencipta.


Dari aku,
aku mohon maaf atas segala keterlanjuran bahasa dan perlakuan. Selamat Hari Kebesaran.

9 Comment(s)

avatar

camat arie raye maap zhr batin~

avatar
Anonymous DeleteReply

sesungguh nye raye thn ini dan mungkin seterusnye,..semangat raye makin pudar..not like olden days..yg tradisi mmg indah..perlu kah kite salah kan teknologi?

avatar

selamat ari raya dear.

=)

avatar

Biar hati sejernih air,jangan pula dipenuhi lumpur
Kalau salah belum berakhir,harap diampun dengan rasa syukur
Jika budi dipenuhi ikhlas, jangan ia disulam tuba
Jika ada salah dan silap, harap diampun di hari raya...
Biar amarah disunting sunyum,ibarat pekerti disulam kasih
Harap dihalal makan dan minum, ibarat rezeki yang tidak disisih

avatar

Salam Aidilfitri juga buat keluarga disana........

Gua masih lagi dalam mood raya...& still kat kampung...huhuuuuuuuuuuu!!!

avatar

cM,
me too

anon,
tknologi x slh. bzi yg slh. hehe

jannah,
u too

imanshah,
sungguh puitis. =)

Dj,
gua pun dlm mood rya lg. lala

avatar

sejak bler plak ader rakan perniagaan ni....akak ader laa...hehe...nk tahu sape...?kak anis ko...~hahaha

avatar

ampun maaf...

avatar

nana,
haha. kak anis jugak.

Ls,
me too