Wednesday, October 14, 2009

Gilapkan Yang Gelap

'Deeen Comey'
'Na Cute'
'Lan Kacak'
'Jat Ensem'

Sewaktu membelek senarai kenalan tadi, aku rasa macam ada yang tak kena. Bila masa pula aku tambah perkataan-perkataan palsu selepas nama mereka. Setahu aku, aku ringkas orangnya. Contoh, aku hanya akan letakkan 'deen', 'na', 'mom', 'dad', dan sebagainya.

Kau orang edit sendiri ya?

Biasalah, masuk lif naik sendiri kan.
lalalalala(mood menari)

9 Comment(s)

avatar

bese r tu..ske tmbh extra adjektif..hehehe..

avatar

aku selalu menambahkan ayat itu dibelakang nama ku..lalala

avatar
deeeeeen DeleteReply

HAHA.DAH MEMANG SESUNGGUHNYA KAMU TERLUPA UNTUK MENAMBAHKAN KEBENARAN.
AKU TOLONG TAMBAHKANLAAAAA.

avatar

Cuba check, ada tak nama I? Kalo xde, kita clash!

avatar
Anonymous DeleteReply

sy plak suke taruk name yg related kat blkg..lin dna,mak dna,adik dna, plumber wan,lori atan,..klu org yg kite syg..sarang hamida..je taime,wo aini..

avatar

haha.
kata2 penyeri~
;)

avatar

im,
hehe

Ls,
kau pun msuk lif naek sndiri ya?

deen,
eee, pls la!

Paan,
ade. mne buleh xde.

anon,
sarang hamida? ape tu

geeds,
:)

avatar
deeeen DeleteReply

saranghamida itu ialah sejenis sarang burung terkenal di africa selatan!

avatar

deen,
serius? u google mne?