Friday, October 9, 2009

Kalut

Dah bungkus nasi ayam, atau nasi lain-lain, kalau jadual hampir sama selalu jumpa Wan, Dalila, Fiz, dan Hani.

'wei, lepak bilik dulu', membentuk satu dialog yang kadang-kadang aku tak pasti siapa yang bersuara.
'tengok lah', ringkas aku sertakan jawapan.

Walaupun aku tidak kerap membicarakan tentang pelajaran, akademik, persatuan apetah lagi, tapi minggu-minggu penghampiran peperiksaan membuatkan aku mula goyang. Aku tidak tahu mana perginya cool yang selalu ada di saat orang lain berkejaran menghantar assignment.

Wan and the gangs, aku pasti cari masa terbaik untuk bersama hangpa. Tapi, setelah settle semua ni dulu tau. Tunggu je.

Dan aku tahu, seseorang/dua orang/tiga orang/n-orang telah, sedang, akan, dan selalu mendoakan aku. Yang pastinya, terima kasih mak dan ayah.

3 Comment(s)

avatar
Anonymous DeleteReply

i wil pray 4 u too..miss cool..but kalut..hahahk..

avatar

good luck beb!