Tuesday, October 20, 2009

Mari Raikannya

Aku ada kawan. Esok, ulangtahun kelahirannya, 21 Oktober. Dia belajar di Mahsa College. Sudah punya kekasih. Petang tadi, dia ada call. Aku melayaninya segarang mungkin. Sebenci sekali. Sekasar kata-kata. Aku pasti, dia kecewa dengan tindakanku. Aku juga gelisah.

Haha. Aku harap lakonan aku tahun ini menjadi. Dan, detik 12.00 malam ini aku akan nyanyikan 'Allah selamatkan kamu' dengan girang sekali. Lantas, memohon maaf atas tindakan petang tadi kerana ianya hanyalah lakonan semata-mata. Penghujungnya, aku cuma mahu kau gembira, panjang umur, dimurahkan rezeki, dan selalu diberkati.

Untuk tidak mengecewakan kau, aku nyanyikan di sini.

Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan Hamizan ku

(kau akan dapati blog aku bosan secara totallynya; aku sentiasa akan ceritakan people around me hanya kerana aku sedari kehadiran mereka)

13 Comment(s)

avatar

semoga temanmu panjang umur hoho

avatar

x nk try teknik wish last skali wakt bfday?
bia dia ingat kt lupakan dia haha

avatar

salam singgah....semoga sihat sentiasa..

avatar

man,
ya

lun,
haha. nk try lah next year

fly,
tq. begitu jg anda.

avatar

blog kau tak pernah bosan. malah seronok dibaca la beb! ahaha

avatar
Anonymous DeleteReply

harap teman mu pjg umo..supaye dia tahu itu sekadar lakonan..klu x ..pasti dia pergi dgn sedih..

avatar
Anonymous DeleteReply

semoga allah selamat kan nye..

avatar

yuki,
thanks. =)

anon,
hehe. mule tu die sdh gak. tp da hepy2.

avatar
deeeen DeleteReply

happy upcoming besday amalina!!!!!!hahahaha
1st to wish!

avatar

happy besday

avatar
Anonymous DeleteReply

hepi advance besday to u too..m d 2nd to wish..tp bila ya??

avatar

deen,
nk vacation 3 hri 2 mlm, buleh?

Ls,
=)

anon,
u lak i nk party 1 week, buleh? 5nov

avatar

wei..besday shikin ka? hahah jahat la....