Saturday, October 10, 2009

'Saya Suka Makan Leemau', katanya.

Aku ada kawan. Aku sedang memikirkan tentang dia. Pendapat aku, aku takkan kehilangan dia kalau dia selalu contact aku. Kalau dia juga berpendapat yang sama, habislah. Aku harap dia ingat aku. Dia harap aku ingat dia. Dua-dua tak boleh harap. Hari-hari rasa macam nak gabung number dia. 444 dua kali ke tiga kali. 014 . Kepala 2. Try sekali. 'halo, mau cakap sama sapa?', kedengaran slanga mandarin. Malas la nak try error, asyik khilaf je. Dulu ingat gila. Tekan laju je kat telefon awam tanpa berpandukan apa-apa. Serius, spacebar yang tercipta betul-betul buat aku nak gak cari dia. Aku google nama penuh dia. Artikel pasal syurga-syurga yang banyak keluar. Mentang lah nama syurga. Dia suka main hoki. Aku google lagi. Penat aku dominasi barisan coach. Tetap tak ada. Aku search image 'Upik, Abu dan Laura'. Dia suka caption ni. Tak jumpa jugak. Tak pe lah, nak tidur dulu. Esok cari lagi. Tanya jiran sebelah. Tanya kat kedai depan tu. Tanya Mak Jah yang up to date. Tanya ramai lagi. Aku rasa dia tak main jauh-jauh. Selalu dekat dalam hati. Cuma tu lah, dah ada penyatu, malas lagi peduli kawan yang satu.

5 Comment(s)

avatar

kalau betul die ingat..

someday die akan contact k..

=D

avatar

Nokia - Connecting people
celcom- it's in your hand

nokia+celcom = friendship ☺

avatar
Anonymous DeleteReply

oh ..tu dah lumrah manusia especialy yg bername perempuan..bile dah angau bercinta or dah kawin..lupe family,kwn2 dan lupe diri..bile dah susah,frust..br lah teringat kwn yg satu tu..jus noe wat u worth..then u dun need any rubbish..

avatar
deeeeeeeeeeeeen DeleteReply

e'eh.
terase pulak aku yang bernama perempuan tuh.
sialan.

avatar

aku pon cari kawan....