Friday, November 13, 2009

Entri Pertama di Sembilanbelas

Hi. Aku malas untuk nyatakan aku benar-benar sibuk (lebih-lebih lagi sibuk dengan final) sehingga tiada masa untuk semua ini. Persetankan! Aku punya berzillion jam untuk berbuat itu dan ini; tidur seharian, makan semalaman, dan apa-sahaja-aktiviti. Cuma, menjadi 19th adalah lebih rumit.

Aku cuba keluarkan model aku-yang-baru dengan tidak mengubah jenama NM. Amalina sama sekali. Aku cuba modifikasikan model itu dengan pengalaman masa lampau. Ah, terlalu sedikit dan rapuh! Aku cuba jauhkan dengan rindu dan tangisan hiba. Aku ubahkan benci kepada cinta, kekalkan cinta kepada cinta; geli tapi ianya anugerah. Masa tidak pernah suntuk dan berkejaran untuk aku persembahkan satu model hebat hanya kerana 'it will be a new world that will be given to me, a world of happiness, joy and love'.


'the only thing worse than is not reading a book in the last ninety days and thinking that it doesn't matter'-Jim Rohn


Di sini, aku berbesar hati meraikan pemberi komen setia, Anonymous dan Lifesaver. Mereka ini, akan turut berkongsi apa sahaja biarpun membaca secara roll back apabila tidak berkesempatan membaca on time. Ada apa pada komen untuk aku banggakan?

Tiada apa. Kau boleh kumpulkan jutaan, tetapi aku kagum pada satu nama ini iaitu konsistensi. Aku tidak boleh diam atau menganggap seperti kebiasaan, kerana timbul satu rasa; penghargaan. Kau dan aku lain, bukan? Jadi, bermainlah di sana, sudut paling jauh.

6 Comment(s)

avatar

Tinggi filosofinya ni.

avatar

ala...my pleasure la cik amalina..aku suka tulisan kamu!!!nice to read and near to heart~

avatar

masih belasan tahun..ser0n0k..

avatar

linda,
aku amat sukakan ayat ini,


'it will be a new world that will be given to me, a world of happiness, joy and love'

semoga Allah bersamamu jua bersamaku.

avatar
Anonymous DeleteReply

world of hepiness wen we have peace at heart n close to 'HIM' N LOVE 'HIM'...then we wil get d eternity joy..

avatar

aku-yang-baru juga..cuba untuk lebih memahami..untuk lebih mengerti..namun dengan kelembapan IQ ku, kata-katamu sentiasa sukar untukku tranlisasikan di benakku..LOL =)