Saturday, January 30, 2010

Agak2, Saya Suka Apa?

umur i bape?
24
betul.

adik beradik i?
4
eh, tau mane?!

i anak ke bape?
3
expert gile!

i lahir bulan bape?
10
hey, sape gitau u ni?!

sekarang i pakai baju warne pe?
biru
omg! dasyat!

Untuk kesekian kalinya, bila aku diajukan tekaan berbentuk begini, aku jawab mudah; tak tau.

sy suka warne pe?
tak tau

sy asal mane?
tak tau

sy kos ape?
tak tau

sy suka makan pe?
tak tau

Tak tau, tak tau, dan tak tau. Aku tak mahu lagi mengganggap ianya ikatan kimia, jiwa berbisik, atau jodoh bila semua tekaan betul. Be lah. Sayangnya, keadaan ini tidak berlaku setiap kali aku menghadap kertas peperiksaan objektif.

4 Comment(s)

avatar

haaa???
hahaha

avatar

hehehe..kalo macam tu..senang sahaj jawab exam

avatar
Anonymous DeleteReply

jawab je tak tahu ..klu kantoi..

avatar
Anonymous DeleteReply

nape x jwb soklan?
tak tahu

nape meniru?
tak tahu

nape awak boleh masuk uitm?
rezeki...