Friday, January 15, 2010

Umum

Bila aku tengok kau makan karipap, donut dan lain-lain aku mula fikir kau faham atau tidak sebenarnya. Meski dalam gambar yang tak dibenarkan adalah burger dan segelas air. Tapi, aku tahu kau punya bijaksana boleh mengganggap semua itu secara umum; makanan dan minuman.

Come on.

Bijaksana kau juga boleh melihat tulisan aku secara umum, general. Tidak beerti kau, Halimah, Saodah, atau Sabariah. Cuma kau sering merasa pedas bila cili tergigit. Auw!

5 Comment(s)

avatar

erkk
makan dalam ni
nak bg kat sape ye?

avatar
Anonymous DeleteReply

teguran secara umum..erm.. bagus tu..ade yg termkn cili ke..

avatar

sbb tu org kata 'siapa makan cili, dia la rasa pedasnya' kan?

avatar

ahahahah! betol gak kan.... tpi tak berani lak gua nk try.. heheh takot kene lastik