Sunday, February 7, 2010

Kejar, Kejar.

Aku mahu ada satu perancangan tentang sesuatu. Sepuluh, sebelas, berpuluh2 tahun akan datang sudah diaturkan. Lancar segalanya kerana setiap langkah diteliti dan dikemaskini lalu diberi disiplin yang amat kukuh.

Tapi, aku mampu merancang hanya untuk hujung Disember ini. Dan apabila Januari depan muncul, aku harus mulakan kembali seperti aku mulakan Januari lalu. Hemat aku, proses ini akan berulang sehingga aku habis belajar.

3 Comment(s)

avatar

merancang sgt bagus!

avatar
Anonymous DeleteReply

merancang adalah satu cita2..cita2 akan menjadikan kite lebih baik utk kehidupan yg lebih sempurna.proses kehidupan mmg sentiasa sama..but we make it d life is exciting or munden..

avatar

Ls,
betul.

anon,
ya, awak betul. tapi sangat kecewa kalau apa yang dirancang tidak menjadi. jadi, sy dan sesiapa saja harus bersedia untuk menghadapi sebarang kemungkinan.