Wednesday, February 3, 2010

Lalang

Mahal betul. Aku tengok list. Semua melekat kat jiwa. Memang kena pada harga. Tapi dalam banyak2 aku hanya dapat beli satu. Satu cuma. Pasal benda2 macam ni, aku tak berontak. Letak la label setinggi mana pun, aku beli. Dan bila kau juga senang jadi milikku, ianya satu penghormatan. Tak ternilai.

Masa diperlukan.

*tengok entri bawah ni yang penuh grafik tak tersusun, buat aku nak rimuv imej2 tu dua tiga hari lagi. Nanti kau, semak sangat.

5 Comment(s)

avatar

mau beli apa?kalo ada duit, semua jalan beb

avatar
Anonymous DeleteReply

wow..setinggi mane pun sanggup beli..?penting tu..pad kot?hahha..

avatar
NM. Amalina DeleteReply

Ls,
dok tunggu duit ni.

anon,
ape la u ni. pad pun dah trun hrga skrg ni. haha

avatar

Get a chance to win 4Gb Kingston Data Traveler or 250GB Maxtor External Hard Disk.

Please visit:
http://emilayusof.com/2010/01/blog-survey/

avatar

hahah!
myfuzzyworld tu baik tu.tgk tu.