Friday, February 12, 2010

Tak Menang Tangan

Servis sudah menjadi sebahagian dari keperluan. Tidak kira lah perkhidmatan yang bagaimana sekalipun. Menjadi lebih baik sekiranya servis itu adalah berkait rapat dengan rutin manusia; yang 24 jam. Tapi, ianya lebih hebat sekiranya setiap jam diperlukan servis itu. Jadi, aku berfikir kalau aku dapat sediakan servis bukan lagi untuk 20 jam, lima jam, tetapi setiap saat, mungkin lima hari akan datang aku sudah menemani Stephen Davis untuk pelancaran buku Kalkulusnya terbitan ke 18.

Dari sekarang aku harus bijak melihat perkhidmatan itu sendiri bagaimana ianya berfungsi antara hidup dan mati bukan lagi sekadar keperluan. Aku mampu sekiranya aku sudah arif segalanya. Tapi, aku harus bermula dengan langkah pertama yang amat berani.

3 Comment(s)

avatar

perkhidmatan 24 jam???

avatar
Anonymous DeleteReply

kehidupan itu adalah servis..bezanya berbayar dan tidak..

avatar

Ls,
yes.

anon,
betul. tapi, sekarang ni semua berbayar. masuk toilet, 50sen.