Thursday, April 1, 2010

ape la nak jadi

dear electronic diary,

saya tension la. sepatutnya pukul 12pm tadi saya dah balik rumah. tapi, banyak baju yang tak dibasuh. pengumuman 'perhatian kepada blok masria, staf lelaki akan memasuki kawasan blok untuk kerja2 pembaikan mesin basuh' dah berjuta kali saya dengar. tapi, bila saya pergi nak basuh baju, mesin tetap rosak. Baiki pekejadah?

saya tension sangat tadi. saya tak mengamuk pun. saya pergi kat katil, saya tak sedar saya tertidur. bangun2, dah petang. hujan pulak tu. macam mana saya nak balik? waaaa, nasib saya tak baik hari ni.

sebenarnya, saya lapar. saya bajet saya balik rumah awal, kemudian lebihan duit minggu ini boleh dibawa ke minggu depan. duit minggu depan pulak saya tak bawa ke mana2 minggu; disimpan kemas. tak pe lah macam mana pun, saya tak bermaya ni. perlukan sedikit karbohidrat dan oksigen. nanti, kalau apa2 saya rojer. saya pun dah macam gelong dah. adei.

2 Comment(s)

avatar

*al-Fatihah utk arwah Din Beramboi...

avatar
Anonymous DeleteReply

kuatnye dugaan..tp dugaan buat kamu kuat..