Tuesday, April 6, 2010

Pembetulan

Tadi, pengumuman lagi. Bukan macam hari tu la. Macam ni, 'perhatian kepada penghuni blok masria, staf lelaki akan memasuki kawasan blok untuk kerja2 pemeriksaan mesin basuh. diharap anda berpakaian sopan'. Macam mana pun, saya dah tak kisah la. Rosak ke tak, saya dah tak ambik peduli. Saya bukan la pemalas ya amat, tapi kalau ada mesin basuh yang kena masukkan syiling ringgit malaysia dua point lima kosong tu mudah la sikit. Bosan betul dengan pihak2 yang menang-membeli-alah-memakai ni. Performance tak pernah maintain. Jadi, pedulikan itu semua dengan syarat hari2 saya kena tambah satu rutin; membasuh-tangan sekurang2nya dua helai/pasang baju sehari supaya pada hujung minggu bakul-koleksi-pakaian-tidak-basuh saya tidak penuh, supaya selepas kelas pada hari khamis saya boleh balik rumah terus, dan supaya saya tidak stress semata2 kerana pakaian sebakul. Saya sudah bersedia menerima perubahan. hehe3.

4 Comment(s)

avatar

kt tmpat ko pn mesin bsuh yg pkai syiling 5 kupang tu?..haha..aku pkai mnde alah tu sbln sekali je..sbb ssah nk cari syiling 50 sen..seb baek bau badan ak sgt wangi..bleh ar tahan kalu xbsuh sbln pn..hahaha

avatar
Anonymous DeleteReply

kena lah organise ur time..n make it habit daily wash..pastu mesti gian ari2 nak basuh je baju pakai kederat..

avatar

aku ada tag utk ko..kalu rajin pegi wat..haha

avatar

bgus2x..pas ni jgn gna msin 2 lg ye...mbazir wit ja...hehehe