Sunday, May 2, 2010

I Like to Sit Back and Watch

Pertama,
Tinggal lagi dua paper dari tarikh ini; 02052010.

Kedua,
Selesai menjawab paper kedua, dalam perjalanan mahu pulang ke rumah, 'ekkk-bumm'! Selepas ini, 'saya tak mahu pulang ke rumah pada waktu malam lagi', janji saya pada mak. Mujur saya ada sembilan hari tempoh untuk paper seterusnya. Kejadian dicatat pada angka 22042010.

Ketiga,
Sejajar dengan kejadian kedua di atas, saya tidak dapat menyertai tournament pada keesokkannya. Tambahan pula, pengurus pasukan terpaksa pulang ke Klang kerana nendanya sakit. Saya harap nenda anda cepat sembuh. Mungkin bukan rezeki kami kali ini.

Keempat,
Sudah sebulan lebih saya tidak mengadap screen ciptaan canggih manusia dengan tempoh yang panjang serta kerap. Dengan tempoh itu juga, hubungan saya dengan electronic diary makin hambar.

Kelima,
Selesai menjawab esok; 03052010, saya akan bercuti untuk empat hari berterusan tanpa membawa sebarang nota atau buku untuk menelaah. Jadualnya, tujuh dan lapan wajib pulun untuk hari kesembilan; hari-terakhir-sengsara saya.

Keenam,
Ini adalah post pertama di Mei. Selamat bulan Mei kawan2.

1 Comment(s):

avatar

ama....akak ader blog bru..nnt follow~hehe...

www.piecesofhannah.blogspot.com