Tuesday, June 1, 2010

Confident

Aku suka bila kau yakin. Sebab kau tahu apa yang kau nak cakap, suara kau akan jadi lantang, kau tak takut silap dsb.

Tapi aku tak suka bila kau dengan yakin dan lantang cakap sama aku,

si F tu, lepas habis mengaji konfem2 dah dapat kerja dah sebab pengajian dia dapat tajaan. hang belum tentu lagi, pulak tu sekarang ni payah nak dapat. nak keja apa?

Kau cakap macam rezeki kau yang tentukan.

***

'keep away from people who belittle your ambitions. Small people do that, but the really great make you feel that you, too, can become great' - Mark Twain.

Aku tau, kau nak cakap F si boyprend kau tu pandai kan. Bodoh betul kau.

1 Comment(s):

avatar

Salam...

Aminkan doa Imam Masjidil Haram.