Friday, September 3, 2010

24 Ramadhan | 3 September 2010

dear electronic diary,

1 september lepas, saya nak ucapkan 'happy september!' tapi tak sempat. Tup tup, dah 4 september. okay, puratanya saya hanya ada dua bulan lagi untuk habiskan praktikal. actually, tak sampai dua bulan pun. herm.

setiap kali 1st of month, saya pasti ada nekad/iltizam baru. Paling best, bila penghujung bulan tiba saya bersemangat melakarkan agenda baru hanya di atas sekeping kertas yang setiap tarikhnya dikotakkan sama besar. 'mom, i have a new plans', sepertinya plan2 bulan lepas sudah berjaya or even my last plans is not working i've deleted them all :)

disebabkan awal bulan september adalah di bulan yang baik, saya hanya letakkan sedikit iltizam tetapi besar pengertiannya. pertama, selagimana saya percaya saya boleh lakukan, saya pasti boleh! kedua, saya positif. kau suap la ingredient of bapak negative pun, i just smile :)

saya belum beli baju raya. dan saya hanya bercuti pada hari ahad setiap minngu. oh ya, di 'kalendar akademik jul-nov 2010' menyatakan cuti raya+mid term adalah dua minggu bermula 4sept-19sept(16 hari), tetapi bukan untuk saya. saya seperti pekerja lain yang akan bekerja sehingga 9sept dan perlu memohon cuti (jika mahu) selepas 12sept. sedih.

kalau pun saya tak sempat untuk persiapan raya nanti, saya mahu ke sini sahaja. Anda juga boleh ke situ :) deen, pay for me now *wink*

itu sahaja, sekian.


"those who hate me, motivate me. those who i hate, inspire me"

2 Comment(s)

avatar

yeah. its a pity you didn't get to enjoy the long much needed holiday.

and again, i love the last qoute!
:D

avatar

tak pe, next year ade lagi! insyaAllah.

hehe, me too :)