Friday, September 24, 2010

Can't Wait For December

Aku ada 5 blog.

1. semantik
2. janji kita
3. practical journal
4. what we learned
5. lakaran puisi

3 daripadanya sudah aku delete. Satu, disebabkan kegagalan dalam perhubungan. satu lagi, kegagalan dalam mencari persefahaman. Dan satu lagi, kegagalan dalam mempelbagaikan rutin kerja; aku bosan dengan kesamaan.

Ketiga-tiganya, disimpulkan berpunca daripada kegagalan.

Thomas Edison ada cakap, 'I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work'. Jadi, apa salahnya, aku juga sepositif beliau. Cuma, setiap blogger diberi 3 bulan pujukan untuk tidak mendelete blog permanently.

Aku tidak suka dashboard serabut dengan benda baru + benda lama. Jadi, aku hanya menunggu sehingga bulan 12 ini untuk menerbitkan satu blog lagi hasil daripada kegagalan yang lepas :)

Doakan aku berjaya.