Tuesday, October 5, 2010

I Have Something to Tell You (ii)

Rasa macam label tak perlu kot. Tulis je apa rasa, tanpa labelan. Ok set, tak payah label. Right now, layout dah ubah. Dulu kan, aku cukup nyampah dengan kartun2, animasi2 yang berwarna-warni semua. Memang rasa budak gila ah sapa yang suka macam tu.

Now, aku dah jadi budak :)

Nak tau? Bilik aku penuh dengan sticker2 yang entah pape. Dan bila mak tengok, mesti mak akan cakap 'tadika'. Warna warni tu bukan tadika la mak, ia menggambarkan hati yang ceria.

Keadaan sekarang tak berapa nak ok lagi. Mungkin dengan cara warna-warnikan keadaan sekeliling even hati sebenarnya gelap dan kosong akan meningkatkan kepositifan minda sekaligus menjadikan hari2 mendatang lebih baik dari hari semalam.