Thursday, November 11, 2010

Free Call

Sempena hari jadi yang lalu, aku diberikan panggilan percuma selama 24 jam bagi Maxis dan 7 hari bagi Celcom. Aku beri 012 kepada anggota keluarga yang mahu menghubungi sesiapa dan aku gunakan 017. Aku hubungi Izad, Iqbal, Farah, Hanisah, Nasrul. Tak ramai, tetapi mengambil masa yang lama untuk satu perbualan. Manakala 019 aku hanya boleh menghubungi 8 teman yang aku setkan dan mereka haruslah terdiri dari University of Pax (UOX). Sungguh bertuah bagi sesiapa yang mempunyai kekasih. Siapa mahu panggilan percuma boleh meminjam sim dari aku.

Dalam sedikit masa lagi, aku akan convert 017 ke celcom dengan plan 15Pax iaitu boleh mengaktifkan 15 teman dari semua rangkaian; celcom, maxis, mahupun digi. Dengan itu, setiap kali ulangtahun aku akan ada 012, 017(15Pax), dan 019(UOX).

Berbaloi-baloi!