Wednesday, October 19, 2011

Banyak Benda

Perkara #1: E-mail. Hari2 aku check. Tapi takde email yang dikehendaki.

Perkara #2: Kuiz pertama di semester ini. Rasa puas bila menjawab tadi. Keikhlasan belajar tu dapat dirasai.

Perkara #3: Pendrive kena virus. Banyak benda musnah. Entah nape, cool je. Macam semua benda dalam tu tak penting walhal melibatkan project semester ini.

Perkara #4: Case study. Esok kena submit. Aku buat pasal company ni, Grainger.com

Perkara #5: Esok kena present project progress. Part aku, financial and operational.

Perkara #6: Ada satu benda akhir2 ni aku tak setuju dengan ayah. Kali pertama aku tak setuju. TAK setuju. Tapi aku diam sebab aku masih percaya setiap tindakan dia ada sebab. Aku tanak fikir sangat nanti aku emo.

Perkara #7: Semua perkara aku perlukan pertolongan Allah, no doubt.