Wednesday, November 2, 2011

Desire

Kenapa bila start nak tulis kat sini rasa tersekat-sekat. Taip, backspace. Taip, backspace. Taip, backspace. Last2, refrain from here by clicking the red x at the top right corner there. Harini free tau. Ingat nak spend time kat sini. Tengok lah kejap lagi ke kot2 rasa horny nak menulis.

*horny=obsessive thoughts about getting some.

4 Comment(s)

avatar

Aku selalu je rasa 'horny'
hahahaha...

eh

avatar

kau horny benda lain.
hahahaha..

op

avatar

oh ya....
aku dah bukak link blog aku

untuk kau..sila tengok profile

avatar

kau post 7 Nov, harini baru aku tengok komen. aku banyak online via phone. jadi, activity membuka dan membalas komen agak terhad.

...

wow! nice and unique blog I can say. we have same personality I guess.

aku akan selalu ke sana, yeah sure! thanks for the link by the way. :)