Sunday, November 13, 2011

Last entry before fly back to dungun

Kalau time2 macam ni esok malam aku dah atas bus. Kejap je cuti aidiladha. Kalau tahun lepas beraya tanpa mak, tahun ni lengkap sempurna.

Aku tak excited cuti midterm macam mana excitednya cuti semester. Banyak benda kena pikio lepas cuti ala2 midterm tu.

Lagi satu, aku tak rela perjalanan beratus-ratus jam. Jadi letih tak bermaya and take about 2-3 days to regain energy back.

Ah, banyak pulak alasan.

Actually, aku masih dalam tempoh idah laptop aku pergi buat selama-lamanya. Susah nak move on bila kau tahu all the assets which are gambar beratus-ratus folder, project, study folder, and all the memories have gone. It such a trauma that tells you about being bankrupt. At the end, you have nothing, zero, nilch, nada, bogel, etc. *sobbing

Good night.

posted from Bloggeroid