Wednesday, December 12, 2012

Bila sudah ramai rerakan di twitter,

1. Saya bosan sebenarnya present benda yang sama, cakap benda yang sama, argue benda yang sama dan examiner yang sama. #prepresentation

2. Saya dalam dilema mahu edit gambar atau mahu focus pada slide, ERD, dan system. #arabicnight

3. Saya mengharap nik dapat send gambar korporat pada saya dengan kadar segera.

4. Satu kekangan yang saya hadapi dengan system ini adalah saya perlu vote every week untuk memastikan lagu-lagu yang diundi ada dalam carta. #cartamyufm

5. Itu tidak jadi masalah kerana saya boleh sahaja terus ke database dan menambah data secara manual. Masalahnya ialah saya malas untuk satu benda remeh.

6. Saya langsung tidak gentar dengan pre-presentation esok. Kegelabahan rerakan sebenarnya yang membuatkan saya sedikit goyang.