Friday, March 21, 2014

2014

Assalamualaikum.

Sebenarnya agak payah untuk memulakan sesuatu yang dah lama kau tinggalkan.

Taip, backspace, taip, backspace. Clueless.

Tapi aku cuba, untuk diri sendiri, dan mungkin untuk tatapan anak cucu :p
Tak fikir untuk orang lain sangat pun sebenarnya, tapi memang untuk diri sendiri. Untuk 10, 20, 30, 40 tahun mendatang. Waktu tu aku akan tersenyum bangga dengan setiap kejadian hari ini.

Tapi yelah, dulu kan aku pernah cakap aku perlukan satu medium yang selesa, di mana interface, fonts, size, images semua tu diambil kira. Contoh kes: Total of posts tak sama dengan sidebar pun aku boleh hilang mood. 

xxx

Tapi takpa, aku akan cuba kutip balik semua yang pernah jadi even ada some peristiwa tu aku dah tak ingat date, subject, the feeling on that, people involved, etc. 

And aku pun nak minta maaf kat diri sendiri sebab tak hargai apa yang aku ada. Sorry amalina,

So yeah, this is first in 2014.
Till later..